Co mě baví aneb Moje koníčky

Každého baví něco jiného. Zatímco jeden sedí celé dny u počítače a střílí na virtuální figurky, jiný se potí v posilovně a další patlá barvy na plátno. U lidí to všichni znáte. Dost podobné to mají ale i psi a feny! Kdo žádného mazlíčka nemá, možná tomu nerozumí, ale věřte, že i my máme koníčky! O těch svých bych vám teď chtěla vyprávět. 


Mazlení s paničkou

Panička o mně říká, že jsem ta nejmazlivější fena na světě. Myslím si, že kecá. Přece všechny feny světa neviděla, no ne? Podle mě jich mazlila málo na to, aby mohla dělat tak odvážné soudy. S jistotou ale můžu tvrdit, že z těch fen, které pohladila, jsem já ta nejmazlivější. Mám to fakt ráda!
 
Kdykoliv to jde, tisknu se k paničce. V posteli, na židli, ve vlaku, někdy i venku se ji začnu otírat o nohy, aby mě aspoň trochu podrbala. Mazlení s paničkou je to nejlepší, co může být. Ráda se pomazlím i s jinými lidmi, ale s paničkou je to úplně nejlepší. Pěkně voní a má nejněžnější ruce. A vůbec ji nevadí, když ji lížu obličej!

Myšička? Myšička!!!

Jdeme bořit další mýty. Že jdou po myšičkách jen kočičky? Kdepak! Hledat je v zemi je skvělá zábava i pro psy a feny. Nejraději hrabu na zahradě, tam je ode mne už hooodně děr. Na poli je to taky fajn, tam to myšičkama silně voní. Na jiných místech mi to bohužel nechtějí moc dovolavat. Přitom panička moc dobře ví, že nejvíc myšiček jsme viděly před domem od babičky a dědy! Žádnou jsem sice nechytla, ale byla jsem dost blízko. 

Když není jiná možnos, vyhrabávám myšičky z deky nebo peřiny. 

Klackovaná 

Super je, když jsme někde v přírodě, panička mě pustí z vodítka a hází mi jeden klacek za druhým. Moc mě baví za nimi běhat! Teď je bohužel nehoním tak často, protože panička čeká lidské štěňátko, nachodí toho méně a hlavně už nechce jezdit na hory. Snad se to potom spraví, protože klacky jsou nejlepší! 


To jsou, prosím pěkně, moje tři nejoblíbenější koníčy. Mám ráda i další činnosti, na ty se podíváme příště.


Hafoj! 


Eliška

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Háravá fena z pohledu fenkařky

Panička mi začala čistit zuby