Panička mi začala čistit zuby

Hafoj,
vzpomínáte, jak na náš blog panička psala o péči o chrup a zmínila, že mi (prý bohužel!) zuby nečistí? Představte si, že po dopsání toho článku ji tak tížilo svědomí, že vyhrabala starou pastu a kartáček a znovu se do toho pustila! Brr. Pasta mi teda chutná, ale způsob, jakým je mi podávána, je pěkně otravný. Nemůže mi ji panička raději vymačkat rovnou do misky? Údajně by to nemělo ten efekt. Ach jo. 



Jaké štěstí, že už panička nevytahuje kartáček tak často. Ze začátku to bylo, podržte se, každý den! Teď se do toho pustí tak dvakrát za týden, což se dá snést. Panička říká, že mi nesmrdí z pusy tolik jako předtím. Výhodou také je, že by se mi teď neměl tvořit zubní kámen, o kterém se říká, že je prevít. U psů je to ještě horší než u lidí, protože my neumíme v klidu poležet u zubní hygieničky, a tak se na dobu odstraňování musíme uspat. Říkám si, že než někde vyspávat u veterináře a riskovat, že se mi budou posmívat kočky, raději budu podstupovat pravidelné čistění. 

Doufám, že mě bude panička pouštět k počítači častěji, mám toho hodně co říct. Léto je za námi a já mám z něho plno skvělých zážitků! Těším se na brzkou shledanou.

Haf.

Eliška

Komentáře

  1. To musí být náročné takhle čistit zoubky pejskovi. Jsi šikovná, Eliško, že to zvládáš :) samozřejmě i Kája! ;) Těším se na další články:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty my jsme čistili psovi zuby asi jen dvakrát. Ale kupodivu to snášel docela poklidně. Možná bychom přece jen měli častěji.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Háravá fena z pohledu fenkařky