Dva roky!!!

Nechce se mi věřit, že už je to taková doba. Připadá mi to jako včera! S Eliškou to už táhneme dva roky. A je to super! Přistěhovala se 6. května 2018. Byla ještě menší než teď, nc neznala, zakopávala, byla takové malé nemotnorné klubíčko. Rychle se ale učila. Hlavně zlobit!


Bála jsem se, jak snese cestu domů. Šlo to dobře. Zpočátku byla neklidná a dokonce zvracela, pak ale usla a vydržela to až do konce cesty.

Bála jsem se, jak snese první noc. Kňučela. Stačilo ale, abych si k ní lehla. Potřebovala se tulit. Spaly jsme spolu na zemi. Věděla jsem, že pro své štěňátko udělám úplně všechno. 



Byla úžasné učenlivé štěňátko, vyrostla ve skvělou fenu. 











Jsi nejlepší fenečka, Eliško! 

Komentáře

  1. Toto letí :) vyrostla v krásnou fenku. Před týdnem strejdovi umřel pejsek, jezevčík, přejelo ho auto :'( měla jsem ho moc ráda. Chodila jsem ho venčit, vždy, když jsem tam přišla, skákal a štěkal radostí, jako na nikoho jiného...
    Od pondělí má strejda štěňátko, je moc roztomilé!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Háravá fena z pohledu fenkařky

Panička mi začala čistit zuby