Jaro je super!

Hafoj, konečně jsem se zase probojovala k počítači! Poslední dobou to ale nebylo proto, že by ho panička tak moc potřebovala, ale proto, že jsem pořád venku! Panička se probrala ze zimního spánku a pořád něco spolu podnikáme. Byly jsme i na Lysé hoře!

Panička říká, že ona Lysou horu vyšla, zatímco já jsem ji třikrát vyběhla. Je pravda, že jsem běhala docela dost. Panička mě totiž na velkou část cesty pustila a její kamarád mi pořád dokola házel klacky. Když někdo hodí klacek, nedokážu odolat. Vysloužila jsem si za to přezdívku motorová myš, což mě celkem uráží, protože jsem přece fena a ne nějaký šťur.

Nahoře jsem dostala dva velké kusy sušeného masa, takže jsem jim tu přezdívku nakonec stejně odpustila. Když se panička nedívala, vyjedla jsem piškoty z pamlskovníku. Prý jsem si tím uškodila, protože mi žádné nezbyly na zpteční cestu. Chacha, jak to znám, určitě bych dostala jen pár kousíčků a ne tři celé velké piškoty! Ve skutečnosti jsem dopadla lépe.

Po odpočinku jsme šli zase zpátky. Kousek jsme šli po asfaltce, skvělá příležitost poštěkat cyklisty. :)



Není to tak dávno, co jsem byla na Bílém Kříži, ve Štramberku a v Kunčicích pod Ondřejníkem. Jinak se potulujeme po městě a jeho okolí. Panička chodí do parku obdivovat kytičky, já mám radši, když jdeme do lesa a hrajeme si s klacíky. Hodně času trávíme na zahradě, kde hrabu hluboké díry nebo štěkám u plotu, aby mi ty díry nikdo nevzal. 

Jaro je super! 





P. S. 9. 3. jsem měla druhé narozeniny a 7. 4. to byly dva roky od té doby, co jsem se seznámila s paničkou. Byly mi čtyři týdny, ještě jsem prý vypadala jako morčátko. Za další čtyři týdny u chovatelky jsem se ale proměnila v malou fenečku a 6. 5. jsem se mohla přestěhovat k paničce! Prý to spolu pořádně oslavíme. :)


Eliška


Komentáře

  1. Opožděně všechno nejlepší k narozeninám :-) vypadáš krásně ;-) jaro mám také moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Háravá fena z pohledu fenkařky

Panička mi začala čistit zuby