Typické reakce na Elišku

Zdravím všechny čtenáře, tentokrát vám pišu já, panička. Eliška se prohání venku. Povím vám o tom, jak lidi obvykle reagují na moji fenu. Některé komentáře se opakují tak často, že bych je mohla rovnou říkat sama.

Kategorie I: Cizí lidi

Cizí lidi se rozplývají. Blue merle šeltie drobného vzrůstu nenechá chladným žádného pejskaře.

  • Jé, ta je sladká! 
  • To je ale krásná šeltinka! 
Kdo se úplně nevyzná v psích plemenech, většinou o šeltiích neví. Má ale nějaké povědomí o dlouhosrstých koliích, australských ovčácích či border koliích. 
  • Jé, to je štěňátko kolie/australáka/borderky! 
  • Kolik má měsíců? 
Jaká smůla, že být to štěně některé z těchto plemen, vypadá přece jen trochu jinak. Malé dítě taky není zmenšená kopie dospělého člověka, ale má i jiné proporce atd. 

Méně znalí pokládají Elu za povedeného voříška. 
  • S čím je asi zkřížena? 
  • To je něco s australákem/borderkou/chrtem? 

Někteří si nevšimnou růžových kširek a pokládají ji za kluka.
  • Jé, ten je krásný! 
  • Kesi, proč vrčíš? S pejskama si přece vždycky hraješ. 
Lidi vlastnící líné psy jsou poněkud překvapeni z Elinčiny aktivity. 
  • Eliško, ty jsi strakatá střela! 


Kategorie II: Pro mne známí, pro Elišku cizí 

Kdo mě zná, zákonitě musel někde na fotce vidět Elišku. Když se s ní pak osobně seznámí, zazní dotaz:
  • Vyroste ještě? 
A nikdo si neodpustí poznámky:
  • Ona má každé oko jiné!
  • Na fotkách vypadá větší! 

Nikdy jsem to nechápala, ale pak jsem uviděla tuto fotku a bylo mi to jasné... 





Kategorie III: Naši známí 

Naši známí se s Elou baví jako s kámoškou. Tak to přece bývá, když někoho dobře znáte! 


Kája


Komentáře

  1. Některé reakce jsou opravdu vtipné a člověk se diví, že to někoho může napadnout :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak náš Aspen je pro všechny přerostlá fena (56 cm) 😂😂 Vůbec nechápu kde na to přišli. 😀

    www.aboutaspen.8u.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Háravá fena z pohledu fenkařky

Panička mi začala čistit zuby