Beskydský víkend: Prašivá a Lysá hora

Hafoj, dneska vám chceme s paničkou ukázat fotky, abyste se mohli podívat, jaká jsem šikovná horalka! O výletech po Beskydech jsem už psala několikrát. Poslední víkend jsme byly na horách hned dvakrát! Jeden den jsme si udělaly línou dámskou jízdu na prašivé, byla tam i paniččina kamarádka Denča a moje kamarádka Ejmynka. V neděli jsme byli znovu na Lysé hoře. Za letošek mám už čtyři výstupy.




















Takto po výletech spinkám... ale jenom chvilku, jsem šeltie, takže energii načerpávám rychle. :-) 






Eliška

Komentáře

  1. Jůů, ty jsi šikulka :). Určitě to bylo moc super. Vypadá, že počasí vyšlo skvěle. Ty jsi tak fotogenická. To musí mít panička radost, jak pěkně pózuješ :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, panička má radost. Ale já ne. Já bych raději běhala!
      Eliška

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Háravá fena z pohledu fenkařky

Panička mi začala čistit zuby