Moje radosti II

Hafoj, dneska vám už podruhé budu vyprávět o svých malých radostech, které mi dělají svět tak krásným! Možná se v něčem inspirujete a trochu si zlepšíte život. :)





1. Procházky 

Který pes a která fena by nechodili rádi ven? Já procházky miluju, hlavně ty odpolední, když jdeme s paničkou do lesa. Nasávám nové pachy, běhám a potkávám se s kamarády. Z procházek chodím domů celá vysmátá. Zkuste to taky. Teď na jaře je to opravdu super!


2. Postel 

Kam se hrabe psí pelech. Postel je to nejpohodlnější místo na světě!


3. Příchod paničky domů

Co může být lepšího, než když se konečně panička vrátí z práce? V tu chvíli mi stojí za to seskočit z postele a pořádně ji přivítat. S paničkou je nejlépe!


4. Psí kamarádi

Lidi, jste fajn, ale s psími kámoši si užiju lepší zábavu. Nejlepší je, když mě na hru pustí panička z vodítka. Pak můžeme běhat, kam nás napadne, prát se, skákat po sobě a vůbec nám nehrozí, že se zamotáme.


5. Chození s paničkou do kavárny

Paníčka mě občas bere do kavárny za svými kamarádkami z práce. Je to super, protože jsem vždycky za hvězdu. Všechny se se mnou chtějí pořád mazlit. A jak víte z minula, jsem hodně mazlivá!
















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Háravá fena z pohledu fenkařky

Panička mi začala čistit zuby