Já a moje radosti I

Hafoj, dnes bych vám chtěla krátce povyprávět o tom, co mi dělá radost, co mám ráda a díky čemu je můj život krásný tak, jak je. Až si článek přečtete, můžete mi do komentářů napsat o vašich radostech.






  1. Pískací hračky Mám doma i u babičky ooobrovskou hromadu hraček. Nejraději mám ty, které pánička moc v lásce nemá: gumové pískací. Mám takovou myšku, kachnu, několik míčků, činku... Baví mě s nimi běhat po bytě, mačkat je a poslouchat ten vtipný zvuk!

  2. Jídlo
    Kdo by nerad jedl? Nejvíce mi chutná paprika, sýr a kokosový olej. Kolegové z psiště říkali, že mám divné chutě. Ve skutečnosti je to tak, že oni nemají nejmenší představu o tom, co je dobré.

  3. Klacky
    Procházky jsou fajn samy o sobě, ale nejlepší jsou ty v lese, když mi panička hází jeden klacek za druhým.

  4. Mazlení 
    Prý jsem nejumazlenější fena na světě. Jsem na to pyšná.

  5. Cestování
    S paničkou dost cestujeme, jezdíme přes celou republiku. Díky tomu toho hodně počuchám a mám hodně kámošů. Baví mě to. Jen kdyby v tom vlaku byl větší klid, někdy mě tam dost vyrušují zlobivé děti.



Další radosti vám představím příště. Musím vám je dávkovat postupně, abyste neutrpěli optimistický šok. :)


Eliška








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Háravá fena z pohledu fenkařky

Panička mi začala čistit zuby